مدیر گروه خدمات بیمه محصولات بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت: این استان از ابتدای سال زراعی جاری (مهر ماه) تا کنون در بخش دام با پوشش بیمه‌ای ۵۳۳ هزار و ۹۸۷ راس دام، مقام نخست کشور در این زمینه را کسب کرد.

خراسان رضوی مقام نخست کشور را در پوشش بیمه‌ای دام دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمود رضا فرزانه افزود: در بخش طیور نیز خراسان رضوی با پوشش ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه رتبه پنجم را بعد از استان‌های مازندان، گلستان، اصفهان و گیلان را دارد.

وی اضافه کرد: در بخش باغها، خراسان رضوی با ۳۰ هزار هکتار بیمه باغها رتبه پنجم بعد از استانهای کرمان، فارس، یزد و چهارمحال و بختیاری را داراست و در زمینه بیمه تنه درختان نیز رتبه سوم را بعد از قزوین و اصفهان با بیمه سه هزار هکتار تنه درخت در کشور در اختیار دارد.

مدیر گروه خدمات بیمه محصولات بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت: این استان در بخش زراعت نیز با پوشش بیمه‌ای ۱۲۲ هزار هکتار رتبه ششم را بعد از استان‌های خوزستان، گلستان، اردبیل، چهارمحال و بخیاری و کردستان کسب کرده است.

فرزانه با اشاره به اینکه امسال ۵۳ هزار و ۳۳۸ فقره بیمه نامه برای کشاورزان و دامداران خراسان رضوی صادر شده است افزود: این تعداد بیمه‌نامه صادره مربوط به سال زراعی ۹۹-۹۸ است که تا تاریخ ۲۷ بهمن ماه امسال ثبت شده است.

وی ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه پارسال که بیش از ۵۲ هزار بیمه نامه در خراسان رضوی صادر شده بود امسال شاهد رشدی یک درصدی در این زمینه هستیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.